Klachten &
Geschillen
Klachten & Geschillen
Onze Klachtenregeling
We zijn aangesloten bij Zorg voor ZZP
Bij Pro & Kids Coaching Hakemulder doen we er alles aan om je de best mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval horen we dit graag van je, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Bespreek je klacht eerst met ons
Vaak kunnen we in een persoonlijk gesprek al veel verduidelijken en tot een oplossing komen.
Kom je er niet uit?
Als we er samen niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen via onze onafhankelijke klachten- en geschillenregeling. Klik op de button hieronder voor meer informatie over de procedure en om je klacht in te dienen via de officiële route.
Onze klachtenregeling zorgt ervoor dat klachten zorgvuldig en professioneel worden afgehandeld. Hier zijn voor jou als cliënt geen kosten aan verbonden. Mocht de klacht uitgroeien tot een geschil, dan wordt dit behandeld door een erkende geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.
Klachtenprocedure – Vervolgstappen
Heb je samen met ons je klacht besproken en hebben we gezamenlijk gekeken naar de inhoud van de klacht en mogelijke oplossingen, maar is de klacht nog niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je de volgende vervolgstappen ondernemen:
Heb je na onze gesprekken samen nog steeds een klacht , dan kun je hem indienen door een mail te sturen naar info@zorgvoorzzp.nl
Een van onze klachtenfunctionarissen nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en gaan er alles aan doen een passende oplossing te vinden.
ZORG VOOR ZZP STATIONSPLEIN 91 - 105 5211 BM DEN BOSCH
Ben je er samen met de klachtenfunctionaris niet uitgekomen, dan kun je de klacht verder escaleren tot een geschil.
Dit doe je door het geschil schriftelijk in te dienen bij onze geschillencommissie.
POSTBUS 90600 2509 LP DEN HAAG